Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (113)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Даниленко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Даниленко Л. І. 
Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи / Л. І. Даниленко. - К. : Логос, 1998. - 139 c. - Бібліогр.: 161 назв. - укp.

Обгрунтовано сучасні вітчизняні та зарубіжні науково-теоретичні підходи, принципи, концепції управління загальноосвітньою школою. Розкрито сутність модернізації управлінської діяльності керівника школи та механізми її впровадження. Охарактеризовано зміст проектно-цільової, системно-модульної, системно-регіональної форм управління, пріоритетність діалогового методу спілкування та застосування комп'ютерних технологій в управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукове та методичне забезпечення впровадження педагогічних інновацій : Зб. наук. пр. / ред.: Л. І. Даниленко; Ін-т педагогіки АПН України. - Херсон, 1999. - 248 c. - Бібліогр.: с. 242-245. - укp.

Подано класифікацію педагогічних інновацій, визначено механізми впровадження педагогічних інновацій шляхом створення шкіл-лабораторій Інститутів АПН України, центрів впровадження педагогічних інновацій регіональних інститутів післядипломної освіти, експериментально-дослідної роботи навчально-виховних закладів освіти. З'ясовано умови виникнення та реалізації інноваційних ідей за рахунок організації творчої діяльності педагогічних колективів шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Даниленко Л. І. 
Національно-культурна семантика чеської фразеології / Л. І. Даниленко; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. - К., 2000. - 176 c. - Бібліогр.: 300 назв. - укp.

Досліджено форми та способи вияву етнокультурної атрибуції чеських фразеологізмів, основні ідеографічні класи у контексті етнічної культури. У процесі зіставного аналізу чеських і українських фразеологізмів виявлено особливості національної фразеологічної номінації. Вивчено особливості етнокультурної мотивації з широким використанням етнографічних, фольклорних, міфологічних і біблійних джерел. З метою створення більшої контрастності та паралелізму в праці використано матеріал української, російської, білоруської, словацької, польської, німецької та інших мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.51-33 + Ш100.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: Л. І. Даниленко; Наук.-метод. центр серед. заг. освіти Мін-ва освіти і науки України. - К. : Логос, 2000. - 307 c. - укp.

Відображено сучасні погляди на освітні інновації, зокрема, на основні проблеми інноватики в сучасній теорії та практиці, інноваційний зміст навчання, виховання, управління. Висвітлено психологічний аспект інноваційної освітньої діяльності, інноваційний зміст навчання і виховання в закладах освіти, а також в закладах післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (Херсон, 23-25 верес. 1997 р.) / ред.: Л. І. Даниленко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 382 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання теорії та практики освітньої інноватики, шляхи оновлення та реформування змісту навчання та виховання, нові освітні технології, нововведення в системі управління освітою, нові моделі авторських закладів освіти. Висвітлено проблеми впровадження у практику роботи педагогів ефективних методів і форм навчання та виховання, зокрема, ділового спілкування учасників навчально-виховного процесу, проблеми оновлення системи управління освітою. Підкреслено, що розроблення, апробація та впровадження освітніх інновацій передбачають розвиток творчих можливостей кожного учасника навчально-виховного процесу, щодо цього актуальною є проблема підготовки педагогів до інноваційної діяльності, формування таких якостей, як "відкритість до нового", рефлексія, комунікативність тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Даниленко Л. І. 
Чесько-український словник. Сучасна ділова мова = Cesko-ukrajinsky slovnik. Dnesni uredni jazyk / Л. І. Даниленко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 166 c. - укp.

Вміщено широковживану і спеціальну лексику та термінологію чеської мови, що стосується соціально-політичної, юридичної, економічної, фінансово-кредитної, а також комерційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-434:У + Ш141.51-434:У + У. я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інноваційні пошуки в сучасній освіті / ред.: Л. І. Даниленко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К. : Логос, 2005. - 220 c. - укp.

Розглянуто проблему інноваційних пошуків в освіті України, зокрема, сутність інноваційного процесу, закони та закономірності, принципи навчання та виховання учнівської молоді за умов трансформації даної сфери. Розкрито дидактичні та методичні засади групової навчальної діяльності школярів, показано роль особистісно-орієнтованих технологій у формуванні системних знань учнів у галузі суспільних дисциплін.

Рассмотрена проблема инновационных поисков в образовании Украины, в частности, сущность инновационного процесса, законы и закономерности, принципы обучения и воспитания учащейся молодежи в условиях трансформации данной сферы. Раскрыты дидактические и методические основы групповой учебной деятельности школьников, показана роль личностно-ориентированных технологий в формировании системных знаний учеников в области общественных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Даниленко Л. І. 
Управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах : Моногр. / Л. І. Даниленко. - К. : Міленіум, 2004. - 358 c. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку інноваційних процесів у системі загальної середньої освіти. Наведено характеристику та класифікацію освітніх інновацій, розглянуто особливості їх формування та впровадження, проаналізовано результати використання інноваційних технологій. Сформульовано теоретико-методологічні засади управління інноваційною діяльністю у загальноосвітніх навчальних закладах. Обгрунтовано необхідність формування системи підготовки керівників педагогічних кадрів до управління інноваційною діяльністю. Висвітлено перспективи розвитку менеджменту освітніх інновацій в Україні та наведено прогностичну модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів в інститутах післядипломної педагогічної освіти.

Освещены современные тенденции развития инновационных процессов в системе общеобразовательной средней школы. Приведены характеристика и классификация образовательных инноваций, рассмотрены особенности их создания и внедрения, проанализированы результаты использования инновационных технологий. Разработаны теоретико-методологические основы управления инновационной деятельностью в общеобразовательных учебных заведениях. Обоснована необходимость формирования системы подготовки руководящих кадров к управлению инновационной деятельностью. Освещены перспективы развития менеджмента образовательных инноваций в Укранине, разаработана прогностическая модель повышения квалификации руководителй общеобразовательных учебных заведений в институтах последипломного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 к2 + Ч424(4УКР) к2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Даниленко Л. І. 
Лексико-семантичні інновації в сучасній чеській мові / Л. І. Даниленко // Мовознавство. - 2001. - № 3. - С. 104-112. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено лексико-семантичні інновації в сучасній чеській мові на матеріалі словників неологізмів і публіцистичних текстів. Аналіз нових слів засвідчив, що переважна більшість із них - запозичення з англійської мови. Англіцизми проходять шлях звукової та графічної, морфологічної, словотворчої адаптації. Одночасно з кількісними змінами спостережено процеси неосемантизації - розширення семантичного обсягу відомих слів. Відзначено високу частотність їх уживання у політичній белетристиці, комерційних друкованих текстах.


Ключ. слова: сучасна чеська мова, неологізми, адаптація неологізмів, семантичні інновації.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.51-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорова Н. Ф. 
Організація діяльності школи-лабораторії наукової установи / Н. Ф. Федорова, Л. І. Даниленко; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Київ. правда, 2001. - 135 c. - укp.

Розкрито сутність і специфіку, організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи. Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, що забезпечують її функціонування. Наведено модель організаційної та управлінської структури школи-лабораторії наукової установи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Даниленко Л. І. 
Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Л. В. Буркова, Н. Ф. Федорова, В. І. Довбищенко, В. П. Чудакова. - К. : Логос, 2001. - 185 c. - Бібліогр.: с. 178-182. - укp.

Розкрито зміст основних понять освітньої інноватики, зокрема, педагогічної інновації, інноваційної діяльності закладів освіти, інноваційного проекту й освітніх технологій. Визначено умови здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти. Запропоновано класифікацію педагогічної інновації за різними ознаками. Наведено параметрально-показникову модель оцінювання педагогічних інноваційних технологій. Визначено основні підходи та принципи відбору педагогічно доцільних інновацій для системи загальної середньої освіти. Вміщено словник термінів з педагогічної інноватики.

Раскрыто содержание основных понятий инновации в системе образования, в частности, педагогической инновации, инновационной деятельности заведений образования, инновационного проекта и образовательных технологий. Определены условия осуществления инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Предложена классификация педагогической инновации по различным признакам. Приведена параметрально-показательная модель для оценки педагогических инновационных технологий. Определены основные подходы и принципы отбора педагогически целесообразных инноваций для системы общего среднего образования. Помещен словарь терминов по педагогической инноватике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Вип. 4 / ред.: Л. І. Даниленко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки. - К. : "Логос", 2001. - 167 с. - укp.

Висвітлено проблему освітніх інновацій та їх психолого-педагогічної експертизи, підготовки педагогічних працівників до інноваційної діяльності, застосування педагогічно доцільних інновацій у навчально-виховному процесі закладів освіти. Наведено деякі міркування та пропозиції щодо вдосконалення педагогічної освіти в Україні. Викладено концептуальні засади підготовки педагогічних та керівних кадрів освіти України за сучасних умов. Розглянуто проблеми післядипломної освіти вчителів у країнах Західної Європи. Проаналізовано технологію індивідуалізації навчання в післядипломній освіті педагогів. Запропоновано інноваційні підходи до визначення структури змісту шкільної освіти. Охарактеризовано роль інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: СвЧ311,01я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: Л. І. Даниленко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки. - К. : "Логос", 2001. - 170 с. - укp.

Висвітлено теорію і практику освітніх інновацій, особливості управління інноваційним освітнім процесом, діяльність учасників навчально-виховного процесу в інноваційно-інвестиційному освітньому середовищі. Розкрито основні теоретичні аспекти освітньої інноватики як науки про психолого-педагогічні, науково-технічні, соціально-економічні нововведення: закони та закономірності, дефініції, технології, умови проведення експертизи. Розглянуто актуальні питання розвитку інноваційного освітнього процесу. Визначено шляхи оптимізації управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано структурні та якісні зміни у системі підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)2

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Клименко Н. Ф. 
Динаміка словникового складу сучасної української мови на тлі міжслов'янських паралелей / Н. Ф. Клименко, Є. А. Карпіловська, Л. І. Даниленко // Мовознавство. - 2003. - № 2-3. - С. 96-111. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проаналізовано динамічні процеси, активні в сучасному українському лексиконі, на тлі подібних явищ в інших слов'янських мовах (чеській, російській, польській). Описано лексико-граматичні класи та розряди слів, в яких засвідчено формальні чи семантичні зміни, з'ясовано характер таких змін. Запропоновано модель опису та інтерпретації динаміки словникового складу мови як двоспрямованого процесу.

In article dynamic processes active in the Modern Ukrainian lexicon are analysed on the background of the similar phenomena in other Slavic languages (Czech, Russian, Polish), are established lexical and grammatical classes and categories of words in which formal or semantic changes are certified, character of such changes is determined. The model of the description and interpretation of lexicon dynamics as dual-directed process is offered.


Ключ. слова: лексикон, мовна динаміка, переорганізація лексикону.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141-32 + Ш141.4-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Даниленко Л. І. 
Модернізація освітнього процесу в ліцеї економічного профілю : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич, Ю. В. Бицюра, А. М. Продеус, П. П. Семенченко; ред.: Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич. - К. : Логос, 2004. - 130 c. - укp.

Розглянуто проблеми профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано модель модернізації освітнього процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, що має свої концептуальні, змістові та технологічні складові. Викладено теоретичні засади та практичні підходи до формування основ економічної компетентності учнів Фінансового ліцею м. Києва.

Рассмотрены проблемы профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Предложена модель модернизации образовательного процесса в общеобразовательном учебном заведении, который имеет свои концептуальные, содержательные и технологические составляющие. Изложены теоретические принципы и практические подходы к формированию основ экономической компетентности учеников Финансового лицея г. Киева.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми і перспективи становлення 12-річної середньої школи : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. Ф. Паламарчук, Л. І. Даниленко. - К. : Логос, 2003. - 80 c. - Бібліогр.: с. 70-76. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з проблеми перспектив становлення 12-річної середньої школи за умов її інноваційного розвитку. Запропоновано концепцію сучасного змісту початкової літературної освіти, а також варіантні моделі школи за різними критеріями. Проаналізовано особливості розвитку даної школи у контексті життєтворчості особистості.

Приведены результаты научных исследований по проблеме перспектив становления 12-летней средней школы в условиях ее инновационного развития. Предложены концепции современного содержания начального литературного образования, а также вариантные модели школы по различным критериям. Проанализированы особенности развития данной школы в контексте жизнедеятельности личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Даниленко Л. І. 
Сучасні наукові підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами : Конспект лекції для слухачів курсів підвищ. кваліфікації кер. загальноосвіт. навч. закл. / Л. І. Даниленко; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. Каф. менедж. освіти, Канад.-укр. гендер. фонд. - К. : ЦІППО, 2004. - 39 c. - Бібліогр.: с. 34-37. - укp.

Розглянуто управління соціальними процесами як педагогічну проблему. Розкрито зміст процесу управління соціально-педагогічними системами, проаналізовано їх структуру. Висвітлено діяльність наукових шкіл управління соціальними організаціями. Наведено основні наукові та гендерний підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами.

Рассмотрено управление социальными процессами как педагогическая проблема. Раскрыто содержание процесса управления социально-педагогическими системами, проанализирована их структура. Освещена деятельность научных школ управления социальными организациями. Приведены основные научные и гендерный подходы к управлению общеобразовательными учебными заведениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7

Шифр НБУВ: Р102771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зайченко О. І. 
Теорія і практика управлінської діяльності районного відділу освіти / О. І. Зайченко, Н. М. Островерхова, Л. І. Даниленко. - К. : ВПЦ Техпрінт, 2000. - 352 c. - укp.

Висвітлено проблеми управління районним відділом освіти за сучасних умов: науково-теоретичні засади та соціально-педагогічні умови реформування і розвитку органів управління освіти, шляхи реалізації системного та диференційованого підходів до управління загальноосвітніми навчальними закладами. Представлено варіативні моделі структури управління районним відділом освіти та науково-методичного центру, досвід роботи районного відділу освіти Ватутінської районної державної адміністрації у Києві.

Освещены проблемы управления районного отдела образования в современных условиях: научно-теоретические принципы и социально-педагогические условия реферирования и развития органов управления образования, пути реализации системного и дифференцированного подходов к управлению общеобразовательными учебными заведениями. Представлены вариативные модели структуры управления районного отдела образования и научно-методического центра, опыт работы районного отдела образования Ватутинской районной государственной администрации в Киеве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Даниленко А. І. 
Фінансово-кредитні методи державного регулювання економіки : Моногр. / А. І. Даниленко, О. І. Береславська, Є. О. Бесараб, С. А. Буковинський, Д. О. Василик, А. А. Волкова, В. І. Гаркавенко, Л. П. Даниленко, Н. Г. Заболотна; Ін-т економіки НАН України. - К., 2003. - 415 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено ефективність участі держави у використанні фінансових і монетарних важелів розвитку економіки. Проаналізовано роль бюджету у державному регулюванні економіки, описано особливості формування та використання бюджетних ресурсів у демократичному середовищі, проведення податкової реформи в Україні. Розглянуто питання бюджетного планування в системі інструментів державного регулювання економічного та соціального розвитку, підвищення ефективності використання іноземних кредитів в країні. Наведено практичні рекомендації щодо забезпечення сталого економічного та соціального розвитку держави.

Освещена эффективность участия государства в использовании финансовых и монетарных рычагов развития экономики. Проанализирована роль бюджета в государственном регулировании экономики, описаны особенности формирования и использования бюджетных ресурсов в демократической среде, проведения налоговой реформы в Украине. Рассмотрены вопросы бюджетного планирования в системе инструментов государственного регулирования экономического и социального развития, повышения эффективности использования иностранных кредитов в стране. Приведены практические рекомендации по обеспечению устойчивого экономического и социального развития государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)260

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Венцківський Б. М. 
Методичні вказівки для викладачів щодо організації навчального процесу з гінекології на медичному факультеті / Б. М. Венцківський, Г. К. Степанківська, В. О. Товстановська, С. О. Авраменко, І. Б. Венцківська, Я. М. Вітовський, Г. Д. Гордєєва, І. В. Гужевська, Л. П. Даниленко, В. Г. Жегулович; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К. : Інтермед, 2005. - 215 c. - укp.

Описано методи дослідження в гінекології. Наведено відомості про запальні захворювання жіночих статевих органів, порушення репродуктивної функції, онкогінекологічну патологію, методи їх діагностики та лікування.

Представлены методы исследования в гинекологии. Приведены сведения о воспалительных заболеваниях женских половых органов, нарушениях репродуктивной функции, онкогинекологической патологии, методах их диагностики и лечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р71р3-34

Шифр НБУВ: ВА668115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського